Ruilen/retourzending:

Als het artikel (muv de op maat gemaakte sieraden) niet aan jouw verwachtingen voldoet dan kun je het, ongeacht de reden, naar ons terug sturen. Dat kan op de volgende manier.

Voorwaarden retourzendingen:

  • Je dient dit binnen 7 dagen aan ons te melden en binnen 14  dagen naar ons terug te sturen (zie adres onderaan deze pagina).
  • Verstuur de retourzending veilig in een bubbeltjesenveloppe of brievenbusdoos.
  • Na ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 10 dagen op jouw rekening teruggestort maar alleen als het artikel in ongebruikte en onbeschadigde staat is.
  • Verzendkosten voor retourzendingen worden niet vergoed en ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
  • Bij vermissing vraagt BeSpecial naar een verzendbewijs. Wil je geen risico lopen dat de verzending zoek raakt kies dan voor aangetekend verzenden.

Als het artikel beschadigd aan komt zonder dat daarbij PostNL iets te verwijten valt, dan dien je direct na ontvangst contact op te nemen met BeSpecial. In overleg wordt er dan gezocht naar een passende oplossing. Dit kan zijn: vervanging van hetzelfde product, terugstorten van het aankoopbedrag, het ontvangen van een tegoedbon of ander product. Voor het overige gelden bovengenoemde voorwaarden.

Heb je een sieraad op bestelling laten maken dan kan dit in principe niet geretourneerd worden. Ben je echter, ondanks het gebruikelijke e-mail of telefonisch contact vooraf, niet tevreden met het ontwerp dan maakt BeSpecial eenmalig een ander ontwerp tegen een meerprijs van maximaal € 12,50 (afhankelijk van het ontwerp) + de kosten van eventueel extra materiaal en verzendkosten. Het is dan wel handig om vooraf goed na te denken over welke veranderingen je aan wilt laten brengen. Ook voor deze retourzending geldt dat de verzendkosten voor retourzendingen niet worden vergoed en ongefrankeerde retourzendingen niet worden geaccepteerd. Bij vermissing vraagt BeSpecial naar een verzendbewijs. Wil je geen risico lopen dat de verzending zoek raakt kies dan voor aangetekend verzenden.

Suggesties, vragen & klachten:

BeSpecial zet zich tot het uiterste in om de sieraden met de grootst mogelijke zorg en aandacht te maken, de website zo veel mogelijk up to date te houden en jouw bestelling zo goed mogelijk af te handelen. Ondanks dit streven kan het zijn dat er soms iets mis gaat. Mocht dit zo zijn dan staan wij er open voor om samen tot een oplossing te komen. Ook zijn wij erg blij met feedback en tips om onze site en collectie te verbeteren. Heb je een suggestie, vraag of klacht mail ons dan op info@bespecial.nl. We nemen dan z.s.m. contact met je op.

Veiligheid:

Vanwege de kleine onderdelen zijn de sieraden van BeSpecial niet geschikt voor kleine kinderen. BeSpecial is niet verantwoordelijk voor eventuele ongelukken die kunnen gebeuren tijdens het gebruik of het dragen van haar producten.

Postadres:

BeSpecial
linker Rottekade 546
3031 WE  Rotterdam