Algemene voorwaarden SIERADEN BeSpecial

download hier de pdf met voorwaarden

Prijzen en Prijswijzigingen

Alle prijzen op de website zijn vermeld in euro’s en zijn inclusief 21% btw. BeSpecial heeft te allen tijde het recht om de prijzen te wijzigen. Wij besteden de grootst mogelijke aandacht aan de juiste vermelding van onze prijzen, afmetingen en kleuren van onze producten. Toch is het mogelijk dat er verschillen optreden. BeSpecial is hier niet aansprakelijk voor.

Garantie

Al de producten voldoen aan de normale eisen van bruikbaarheid. Het materiaal voor de handgemaakte producten is zorgvuldig uitgezocht. BeSpecial streeft ernaar om zo veel mogelijk gebruik te maken van nikkel- en loodvrij materiaal maar is hierin afhankelijk van de informatie die gegeven wordt door de leverancier.
BeSpecial stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van reparatie en verzending. Op de handgemaakte sieraden van BeSpecial zitten drie maanden garantie vanaf de aankoopdatum. Je hebt garantie op de kralen, bedeltjes en sluitingen. Bij klachten kan je binnen drie maanden na aankoop van je sieraad contact met ons op nemen. Wij zullen je sieraad kosteloos repareren. Op onze garantie kan geen aanspraak gemaakt worden als het defect het gevolg is van :
•    natuurlijke slijtage
•     nalatig gebruik
•     verlies van Crystal steentjes
•    Vlekken of verkleuringen veroorzaakt door water, parfum, cosmetica en de zuurgraad/PH-waarde van je huid.
•    Kralen of ornamenten die gebroken of beschadigd zijn doordat ze zijn gevallen.
•    of enige vorm van schade bij het verkeerd gebruiken van onze sieraden.

Wij adviseren dan ook altijd om geen parfum op of in de buurt van uw sieraad te gebruiken, ook adviseren wij je om uw sieraad niet in contact met water te brengen hierdoor kan verkleuring optreden waarvoor wij niet aansprakelijk gesteld kunnen worden.

Maten en Vermaakkosten

De maten van de sieraden worden vermeld bij de informatietekst van het sieraad. Natuurlijk bestaat er de mogelijkheid om je sieraad, gekocht bij BeSpecial, te laten repareren door BeSpecial. In overleg zal BeSpecial de kosten met je bespreken alvorens BeSpecial overgaat tot repareren.

Betalingen

Bij Bespecial kan je gemakkelijk en veilig betalen met Ideal. Je kan ook kiezen voor een bankoverschrijving. De levertijd van maximaal 5 werkdagen gaat in wanneer de betaling ontvangen is bij BeSpecial. Betalingen dienen binnen de betalingstermijn van 5 dagen te worden voldaan door het geldbedrag over te maken op rekeningnummer NL94 INGB 0006 6110 12 t.n.v. BeSpecial onder vermelding van het factuurnummer.  Bij het overschrijden van de betalingstermijn gaan de gereserveerde artikelen automatisch terug de verkoop in zonder overleg, tenzij anders is overeengekomen met de klant.  Er wordt een factuur met je bestelling meegestuurd.

Verzenden en Vervoersschade

BeSpecial laat de verzending verzorgen door PostNL.Verzenden binnen Nederland is € 2,50. Wij versturen je bestelling via PostNL met normale brievenpost. Bij bezorging door PostNL zijn de bezorgvoorwaarden van PostNL van toepassing. De artikelen worden zorgvuldig verpakt voor transport. BeSpecial kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de fouten van de bezorgservice van PostNL. Mocht de bestelling beschadigd zijn aangekomen dan verzoeken wij je om binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling contact met ons op te nemen middels e-mail.

Bevestiging

Als je e-mail adres correct is ingevuld, ontvang je na je bestelling binnen 24 uur een e-mail als  bevestiging van je opdracht. Met daarin aangegeven wat je besteld hebt. Indien je geen e-mail met orderbevestiging ontvangt is je bestelling niet binnen gekomen en verzoeken wij je contact met ons op te nemen.

Levering

Je bestelling wordt binnen 4-5 werkdagen na ontvangst van betaling verstuurd. De dag nadat je betaald heeft, telt als werkdag 1. Levering van sieraden vindt plaats zolang de voorraad strekt. Alle producten op de website zijn op voorraad, maar wij hebben altijd een beperkte oplage per product. Het kan dus voorkomen dat producten snel uitverkocht raken,  maar nog niet op de website als uitverkocht vermeld staan.

Ruilen/Retourneren

Je kunt binnen 14 dagen (na ontvangst van je bestelling) je bestelling ruilen of retourneren, mits deze onbeschadigd en ongedragen zijn. Neem hiervoor altijd eerst contact met BeSpecial op en vermeld hierbij jouw naam en factuurnummer. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. De aankoopsom van de door jouw geretourneerde producten zal binnen 14 dagen (na ontvangst van het product) worden terug gestort. De verzendkosten voor het ruilen of retourneren zijn voor je eigen rekening.  Sieraden die persoonlijk voor je op maat zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd of geruild worden.


Algemene voorwaarden STYLING BeSpecial

Door het maken van een afspraak gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van BeSpecial.

Betalingen

Betalingen dienen contant te geschieden direct na de behandeling. Indien dit niet gebeurt dan zal de klant direct een factuur per mail ontvangen en waarna de rekening binnen 2 werkdagen overgemaakt dient te worden.

Geheimhouding:

BeSpecial is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, BeSpecial verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derde te vertrekken.

Klachten

Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend. Klachten worden direct in behandeling genomen en indien mogelijk opgelost.

Aansprakelijkheid

BeSpecial aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade aan personen en/of zaken, noch voor vermissing van zaken, die op enigerlei wijze in verband kunnen worden gebracht met haar activiteiten, ongeacht hoe die schade of vermissing is ontstaan. En heeft zij het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur of producten beschadigt. BeSpecial meldt diefstal altijd bij de politie.

Afspraken

Het afzeggen van afspraken door de klant dient 24 uur van te voren gebeuren, telefonisch of per email. Indien dit korter dan 24 uur plaatsvindt, wordt er door BeSpecial besloten hoe dit gecompenseerd wordt.

Garantie

BeSpecial geeft de klant 1 week garantie op de behandeling. Deze garantie vervalt indien: De klant andere producten dan de door BeSpecial geadviseerde producten heeft gebruikt en de klant de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd.


Algemene voorwaarden EVENTS BeSpecial

Betaling

BeSpecial vraagt bij akkoord en bevestiging per e-mail een aanbetaling van 50%. Je kunt dit bedrag overmaken op rekeningnummer NL94 INGB 0006 6110 12 t.n.v. BeSpecial onder vermelding van het factuurnummer.  Na ontvangst van de betaling reserveert BeSpecial de afgesproken datum in de agenda.

Afspraken

Het kan altijd gebeuren dat door omstandigheden de party niet door kan gaan. Je kunt kosteloos annuleren tot 8 dagen voor de datum van de party. Je ontvangt de aanbetaling 100% retour. Bij annuleren vanaf 7 dagen voor de datum van de party rekent BeSpecial de helft van de totaalprijs excl.. reiskosten. Annuleer je 48 uur voor  aanvang van de party dan rekent BeSpecial 70% van de totaalprijs. Bij ziekte of door een  andere noodsituatie van beide kanten kan de party verschoven worden naar een nieuwe datum.